Vi har skapat genvägar via vilka du kan sköta dina bank- och försäkringsärenden bekvämt på nätet. Välj det ämne som passar bäst och se om du får hjälp.
OP:s och Pohjola Försäkrings kundtjänst för privatkunder
Kontakta kundtjänsten
Kontakta kundtjänsten om du inte hittar svar på din fråga.
Bland kontaktinformationen finns numren till OP:s och Pohjola Försäkrings kundtjänst, numret till spärrtjänsten för kort och koder samt nödnumren för försäkringar.
Du kan ställa frågor om dina bank- och försäkringsärenden i ett meddelande då du loggar in i op.fi eller OP-mobilen. Vi svarar på ditt meddelande inom tre vardagar.
Från sidan för tidsbokningar kan du också gå till nätmöten som du har bokat. Du ser dessutom dina nätmöten i OP-mobilen, via Annat och Kundtjänst.
På andelsbankernas egna sidor finns kontorens kontaktinformation och öppettider samt beroende på bank direktnumren till experter. Sök ditt närmaste kontor.
Vi har samlat svar på vanliga frågor om bank- ock försäkringstjänster.
Din respons är viktigt för oss. Vi använder responsen för att utveckla våra produkter och tjänster så att de blir ännu bättre.
Vi följer regelbundet upp hur vi lyckats i kundupplevelse med hjälp av olika kundenkäter och kundundersökningar. Läs mer om undersökning av kundupplevelse.