Ge respons

Ge allmän respons eller dela med dig av dina utvecklingsförslag

 

Observera att vi inte behandlar uppdrag eller förfrågningar relaterade till personliga ärenden som sänds via responsblanketten.

Hjälp med personliga bank- eller försäkringsärenden

 

Anmäl tekniskt fel

 

 

Behöver du hjälp med personliga bank- eller försäkringsärenden?

 

 

Vad ska jag göra om mitt kort eller mina koder blir stulna?

Misstänker du missbruk eller att ditt kort eller dina nätbankskoder har stulits? Ta kontakt per telefon. 

OP Spärrtjänstens kontaktinformation

Misstänker du nätbedrägeri?

Har du fått ett bluffmeddelande eller blivit utsatt för nätbedrägeri eller identitetsstöld?

Gör så här om du blivit lurad

Fick du ett felmeddelande i tjänsten?

Vid ett tekniskt problem i användningen av våra tjänster kan du först försöka uppdatera din webbläsare eller använda en annan webbläsare. Att tömma webbläsarens cacheminne kan också hjälpa.

Se webbläsarna som stöds

Så här tömmer du din webbläsares cacheminne

Mer information om behandlingen av respons

 

Misstankar om överträdelser eller missbruk i verksamheten