Järjestämme maksutonta digiopastusta asiakkaillemme. Jos tarvitset apua puhelimesi tai tablettisi käytössä, eri ominaisuuksien hyödyntämisessä tai OP:n digipalveluiden käyttöopastuksessa, voit osallistua tilaisuuksiimme tai varata ajan henkilökohtaiseen opastushetkeen konttorillamme. Tulemme myös mielellämme yhdistysten kokouksiin kertomaan turvallisesta pankkiasioinnista.
Varmuutta verkkoon -tilaisuudet
Järjestämme Varmuutta verkkoon -tilaisuuksia, joissa opastamme turvallisessa pankkiasioinnissa. Tilaisuudet on tarkoitettu senioreille ja muille erityistä tukea tarvitseville asiakkaillemme. Käymme tilaisuuksissa läpi OP:n digitaalisia palveluita, käytössä olevia digikanavia, turvallista pankkiasiointia ja sujuvaa arjen raha-asioiden hoitamista. Tilaisuudet ovat maksuttomia ja opastamme henkilökohtaisesti kädestä pitäen OP:n digikanavien käyttämistä. Voit saada myös tukea ei-digitaalisten pankkipalveluiden käyttöönottoon, jotka auttavat itsenäiseen raha-asioiden hoitamiseen.
Ilmoitamme seuraavista tilaisuuksista tällä sivulla.
Varaa henkilökohtainen opastusaika konttorille
Voit varata ajan tapaamiseen asiantuntijamme kanssa, jossa yhdessä opetellaan OP:n digipalvelujen, kuten OP-mobiilin käyttöä.
Palvelut senioreille - vinkkejä pankkiasiointiin
Tarjoamme myös verkossa senioreille sekä erityistä tukea tarvitseville tietoa pankkipalveluistamme ja vinkkejä sujuvaan raha-asioiden hoitamiseen.
Autamme senioreita ja heidän läheisiään numerossa 010 252 9627 ma-pe klo 9–16. Puhelimeen vastaa aina asiantuntija, joka osaa auttaa senioriasiakkaiden erityistarpeissa.
Puheluista veloitetaan normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm). Hinta koskee myös jonottamista.
Lue vinkit turvalliseen asiointiin
Asiointi on turvallista, tapahtuipa se sitten tietokoneella tai mobiililla. Lue ajankohtaisia tiedotteitamme turvallisuuteen liittyen.