Anna palautetta

Palautteesi on meille tärkeä. Palautteen perusteella pyrimme kehittämään tuotteitamme ja palveluitamme entistä paremmiksi.

Anna yleistä palautetta tai jaa kehitysideasi

 

Huomaathan, että palautelomakkeella ei käsitellä henkilökohtaiseen asiointiin tai kyselyihin liittyviä toimeksiantoja.

Apua henkiökohtaisiin pankki- tai vakuutusasioihin

 

Ilmoita teknisestä ongelmasta

 

 

Tarvitsetko apua henkilökohtaisessa pankki- tai vakuutuasioinnissa?

 

 

Mitä tehdä, kun kortti tai tunnukset on varastettu?

Epäiletkö väärinkäytöstä tai korttitunnusten tai OP Tunnusten varkautta? Ota yhteyttä puhelimitse.

Katso OP Sulkupalvelun yhteystiedot

Epäiletkö nettihuijausta?

Oletko saanut huijausviestin tai joutunut nettihuijauksen tai identiteettivarkauden kohteeksi? 

Katso, miten toimia huijaustilanteissa

Saitko palvelussa virheilmoituksen?

Jos digipalveluidemme käytössä on tekninen ongelma, kokeile ensin päivittää selaimesi tai käyttää toista selainta. Myös selaimen välimuistin tyhjentäminen voi auttaa.

Katso tuetut selaimet

Näin tyhjennät selaimesi välimuistin

Lisätietoa palautteen käsittelystä

 

Epäilyt rikkomuksista tai väärinkäytöksistä toiminnassa