Hämeenlinnan keskustakiinteistön saneeraus etenee kolmessa vaiheessa – muutoksia kulkemiseen ja asiointiin

Talo-Osakeyhtiö Keskiön kiinteistön saneeraus Hämeenlinnan keskustassa etenee suunnitelmien mukaisesti. Hanke parantaa energiatehokkuutta, uusii julkisivurakenteet, modernisoi pysäköintipaikat ja uudistaa OP Hämeen konttorin sisustuksen. Tavoitteena on parantaa käyttäjäkokemusta ja keskustan viihtyisyyttä.

Talo-Osakeyhtiö Keskiön kiinteistön saneeraus Hämeenlinnan keskustassa etenee suunnitelmien mukaisesti. Uutisoimme joulukuussa 2024 (10.12.) korjaushankkeesta, joka käsittää Hämeenlinnan keskustassa sijaitsevan kiinteistön mittavan energiatehokkuuden parantamisen, julkisivurakenteiden uusimisen, pysäköintipaikkojen modernisoinnin sekä OP Hämeen konttorin sisustusuudistuksen. Kiinteistössä toimii pankin ja Hämeen OP Kodin lisäksi mm. Parkki Business Park, Linnan kehitys, Hotelli Emilia ja Hämeenlinnan kuvapalvelu. Hankkeen tavoitteena on parantaa asiakkaiden ja kiinteistössä työskentelevien henkilöiden käyttäjäkokemusta ja turvallisuutta sekä edistää palvelevaa kaupunkikeskustaa sekä keskustan viihtyisyyttä ja vetovoimaa.

Kolme vaihetta ja mitä se tarkoittaa asioimisen ja kulkemisen näkökulmasta

Kiinteistön sisäpihan parkkipaikat ja sisäänkäynti poistuvat käytöstä pihakannen sekä autohallin saneerauksen vuoksi. Nämä muutokset astuvat voimaan 18.3.2025 alkaen. Muutostöiden arvioidaan kestävän 2025 joulukuuhun saakka.

Hankkeen toinen vaihe koskee julkisivusaneerausta. Tämän vaiheen on tarkoitus alkaa kesäkuussa 2025 ja jatkuen kuluvan vuoden joulukuuhun saakka.

Hankkeen kolmas vaihe, joka käsittää linjasaneerauksen ja tilamuutokset, käynnistyy vuoden 2025 loppupuolella ja sen arvioidaan valmistuvan vuoden 2026 lopulla.

Pankkiasiointi sujuu ja toimii normaalisti muutostöiden ajan 

Pankkipalvelut jatkuvat koko hankkeen ajan keskeytyksettä, joten asiakkaat voivat asioida normaalisti kiinteistössä tapahtuvien muutostöiden aikana. Pyrimme minimoimaan mahdolliset muutostöistä aiheutuvat häiriöt ja parannamme opastusta, jotta pankkiasiointi on asiakkaillemme sujuvaa ja miellyttävää.

Tiedotamme hankkeen etenemisestä ja mahdollisista asiointiin ja kulkemiseen vaikuttavista asioista OP Hämeen verkkosivuilla op.fi/hame sekä pankin sosiaalisen median kanavissa. 

Kiitämme asiakkaitamme ja henkilökuntaamme kärsivällisyydestä ja ymmärryksestä kiinteistön muutostöiden aikana.