Identifieringsmöjligheten erbjuds OP:s bankkunder under väntetiden i kön, så gör dig redo genom att ta fram dina OP-koder innan du ringer. Du får anvisningar för att identifiera dig medan du köar. Både privat- och företagskunder kan identifiera sig, och det går även att identifiera sig under samtalets gång. Om du får ett försäkringsrelaterat samtal från Pohjola Försäkring eller OP-Livförsäkring, kan du identifiera dig under samtalet i OP-mobilen eller OP-företagsmobilen.
Även övriga förnyelser lanseras i telefonservice
Vi byter meddelandenas innehåll i våra telefontjänster och tar i bruk OP:s nya kömusik.
- Instruktioner för att identifiera dig i OP-mobilen- eller OP-företagsmobilen finns här
- Om du är OP:s bankkund men ännu inte har OP:s koder, kan du läsa mer om koderna här
- Om du ännu inte är OP:s bankkund, kan du läsa mer om våra banktjänster här