Yleinen korttiasiakaspalvelu 0100 0500 (avoinna ma–pe 8–19)
- Valitse ensin 1: Palvelu suomeksi
- Valitse sitten 1: Henkilöasiakkaiden pankkipalvelut
- Valitse sitten 2: Kortit, korttimaksaminen ja korttiluoton laskutus
- Valitse 1: Korttien käyttö ja korttiluoton laskutus
- Valitse 2: Korttiturvallisuus ja tunnistamattomat tapahtumat
Saat apua muun muassa seuraaviin asioihin:
korttihakemukset, kortin käyttöön liittyvät kysymykset, kortin tai tunnusluvun uusinta, luoton käyttö ja laskutus, sopimusmuutokset, kuten kuukausierän ja eräpäivän muutokset sekä verkkomaksaminen.
OP Gold -asiakaspalvelu 0100 0510 (avoinna vuorokauden ympäri)
- Valitse ensin 2: OP Gold
- Valitse 1: Korttiasiakaspalvelu, avoinna vuorokauden ympäri
- Valitse 2: Korttien sulkupalvelu, avoinna vuorokauden ympäri
- Valitse 3: Matkavakuutus, vuokra-autovakuutus ja lipputurva, avoinna ma–pe klo 9–17
- Valitse 4: Tuoteturvavakuutus, avoinna ma–pe klo 9–16
- Valitse 5: Lounge-palvelut, avoinna vuorokauden ympäri
OP Platinum -asiakaspalvelu 0100 0510 (avoinna vuorokauden ympäri)
- Valitse ensin 1: OP Platinum
- Valitse 1: Korttiasiakaspalvelu, avoinna vuorokauden ympäri
- Valitse 2: Korttien sulkupalvelu, avoinna vuorokauden ympäri
- Valitse 3: Vakuutuspalvelut
- Valitse 1: Matkustajavakuutus, avoinna ma–pe klo 9–16
- Valitse 2: Matkatavaravakuutus ja Tuoteturva, avoinna ma–pe klo 9–16.
- Valitse 3: Vuokra-autovakuutus ja Lipputurva, avoinna ma–pe klo 9–17.
- Valitse 4: F-Securen tieto- ja identiteettiturva
- Valitse 1: Palvelun käyttöönotto, avoinna vuorokauden ympäri
- Valitse 2: F-Securen käytöntuki, avoinna ma–pe klo 8–18
- Valitse 3: Identiteettivarkaustuki, avoinna ma–pe klo 8–18
- Valitse 5: Lounge-palvelut, avoinna vuorokauden ympäri
OP Duo -asiakaspalvelu 0100 0510 (avoinna ma–pe 8–19)
- Valitse ensin 1: OP Duo
- Valitse 1: Korttiasiakaspalvelu, avoinna ma–pe klo 8–19
- Valitse 2: Korttien sulkupalvelu, avoinna vuorokauden ympäri
- Valitse 3: Tuoteturvavakuutus, avoinna ma–pe klo 9–16
- Valitse 4: Hintatakuu, avoinna ma-pe klo 9–17
- Valitse 5: Identiteettivarkaustuki, avoinna ma-pe klo 8–18
K-Plussa Maksuaika -asiakaspalvelu 010 252 7020 (avoinna ma–pe klo 8–19)
Saat apua muun muassa seuraaviin asioihin:
kortin käyttöön liittyvät kysymykset, kortin tai tunnusluvun uusinta, luoton käyttö ja laskutus, sopimusmuutokset, kuten kuukausierän ja eräpäivän muutokset sekä verkkomaksaminen.
K-Plussa Maksuaika -asiakkaiden asiakastietojen päivittämisen palvelunumero 0800 02 808 (avoinna ma–pe klo 9–16).
Korttiturvallisuuspalvelu 0100 0530 (avoinna 24 h/vrk)
Saat apua, jos sait meiltä korttisi turvallisuuteen liittyvän tekstiviestin. Korttiturvallisuuspalvelusta saat lisätietoa ympäri vuorokauden.