Yritysten mobiilisovellukset uudistuivat

OP-mobiilissa hoidat myös yrityksen asiat.

Löydät kaikki tutut yrityksen palvelut sekä henkilökohtaiset pankki- ja vakuutuspalvelut OP-mobiilista. Voit käyttää jatkossa vain OP-mobiilia, jos hoidat henkilökohtaiset ja yrityksen pankkiasiat henkilöasiakkaan OP Tunnuksella. 

Jatkossa OP-yritysmobiilin voi kirjautua vain OP Yrityspalvelutunnuksella.

  • Kun kirjaudut OP-mobiiliin, valitset, asioitko yrityksesi nimissä vai henkilökohtaisissa asioissa. Voit vaihtaa asiointiroolia myös asioinnin aikana Rahat-osion yläosassa olevan painikkeen kautta, jolloin sinun ei tarvitse kirjautua ulos sovelluksesta.
  • Huomaathan, että yrityksellä pitää olla voimassa oleva yrityksen digitaalisen asioinnin sopimus ja sinulla oikeus edustaa yritystä digipalveluissamme.

Lataa OP-mobiili laitteesi sovelluskaupasta ja kirjaudu sisään OP:n tunnuksilla. 

Ketkä käyttävät jatkossa OP-yritysmobiilia?

Jos sinulla ei ole henkilöasiakkaan palveluita tai käytät rinnalla yrityksen palveluihin erillistä OP Yrityspalvelutunnusta, hoidat yrityksesi pankkiasioita ja käytät Mobiiliavainta jatkossakin OP-yritysmobiilissa.

Löydät OP-yritysmobiilista kaikki yrityksen mobiilipalvelut.

Miten toimia, jos tunnuksesi ovat kadonneet?