OP:n yritysasiakkuus



Usein kysytyt kysymykset

Asiakkaaksi tuleminen – Miten voin ottaa OP:n palvelut yritykseni käyttöön? Mitä tietoja tarvitsen, kun tulen asiakkaaksi?

Jos sinulla on OP Tunnus, voit avata toiminimelle ja osakeyhtiölle tilin ja ottaa pankkipalvelut käyttöön helposti verkossa.

Jos haluat avata palvelut muille yritysmuodoille tai yhdistykselle, varaa aika lähimpään osuuspankin konttoriin. 

Lue lisää yritysasiakkaaksi tulemisesta ja mitä tietoja tarvitset

Yritysasiakkaan tunteminen – Miksi kysymme erilaisia tietoja yrityksesi asiakkuuden aikana? Miten voin päivittää yritykseni asiakastiedot?

Kysymme erilaisia tietoja yrityksestäsi säännöllisesti asiakkuutesi aikana, jotta voimme täyttää meille laissa asetetut vaatimukset asiakkaan tuntemisesta rahanpesun ja terrorismin rahoittamisen estämiseksi. Jos asiakastiedoissa tapahtuu muutoksia, yrityksen tulee päivittää pankille asiakastietonsa.

Varmista, että asiakastiedot on päivitetty viimeisten 12 kuukauden aikana. Yrityksen edustaja voi tarkistaa ja päivittää yrityksen asiakastiedot op.fi-palvelussa.

Lue lisää kysyttävistä tiedoista ja päivitä yrityksen asiakastiedot

Tarvitsemme myös tiedon yrityksen verotusmaista. Voit antaa tiedot verotusmaailmoituksen avulla.

Lue lisää verotusmaailmoituksesta

Yrityksen puhelinnumero ja sähköposti – Miten voin päivittää tiedot?

Muistathan päivittää yrityksesi puhelinnumeron ja sähköpostin. Näin varmistat, että saat ajankohtaista tietoa palveluistamme ja vinkkejä yrittäjyyteen. 

Yrityksen digitaalisten palveluiden pääkäyttäjä voi päivittää yrityksen sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron, kun hän kirjautuu op.fi-palveluun.

Tarkista ja päivitä sähköposti ja puhelinnumero

Jos yritykselläsi ei ole digitaalisia palveluitamme, voit ilmoittaa puhelinnumeron ja sähköpostin soittamalla puhelinpalveluumme 0100 05151.