Meillä on asiakkaillemme ihan oma puhelinpalvelu, josta saat meidät helposti ja nopeasti kiinni. Tavoitat oman pankkisi asiantuntijat arkisin klo 9.00–16.00. Jos asiasi ei hoidu siltä istumalta, ohjaamme sinut oikeaan paikkaan.
Jos pankkiasiat mietityttävät, etkä oikein tiedä mistä kannattaisi lähteä liikkeelle, voit aina soittaa meille.
Verkkoviesti silloin kun sinulle sopii
Käsittelemme myös valtaosan asiakkaidemme verkkoviesteistä OP Ylä-Savon omassa asiakaspalvelussa. Näin saat aina asiantuntevaa ja paikallista palvelua omasta pankistasi. Ja kaiken lisäksi verkkoviesti on 100 % tietoturvallinen tapa viestiä pankkiasioista.
Voit lähettää ja lukea verkkoviestejä OP-mobiilissa tai op.fi-verkkopalvelussa.
Lähetäthän Pohjola Vakuutukseen tarkoitetut viestit aiheella: Vakuutukset ja vahingot.
Pankkikortteihin liittyvissä asioissa sinua palvelee yleinen korttiasiakaspalvelu 0100 0500 (avoinna ma–pe 8–19).
Valitse ensin 1: Henkilöasiakkaiden pankkipalvelut
Valitse sitten 2: Kortit, korttimaksaminen ja korttiluoton laskutus
Saat apua muun muassa seuraaviin asioihin:
luoton käyttö ja laskutus, kortin käyttöön liittyvät kysymykset sekä verkkomaksaminen.
Kadonnut tai varastettu kortti
OP Sulkupalvelu 24 h/vrk
+358 (0)100 0555
Yritysasioissa palvelee valtakunnallinen yritysasiakkaiden puhelinpalvelu 0100 05151 (avoinna ma-pe klo 8-16).
Sinua palvelevat myös muut Osuuspankin valtakunnalliset palvelunumerot.