Yhdessä vahvempana asiakkaidemme eduksi

OP Nilakan Seudun, OP Vesannon ja OP Ylä-Savon yhdistyminen tapahtuu lokakuun vaihtuessa marraskuuksi. Vaikka pankkimme koko kasvaa, yksi asia pysyy: Olemme omistaja-asiakkaitamme varten. Olemme aidosti paikallinen ja asiakkaitamme lähellä oleva täyden palvelun pankki. Kuljemme asiakkaidemme rinnalla heidän arjessaan.

Monet asiakkaistamme ovat muuttaneet pois kotiseudultaan - yleisimmin opintojen tai työn vuoksi. Tarjoamme myös heille samat hyvät palvelut, olipa sitten kyse rahoituksesta, varallisuudenhoidosta tai arjen raha-asioista. Hyvällä syyllä voi sanoa, että useiden asiakkaidemme pankki on yhtä lähellä kuin lähin puhelin. Tulemme panostamaan merkittävästi siihen, että meidät tavoittaa jatkossa nykyistä helpommin puhelimella. Tästä kerromme lisää lähikuukausien aikana.

OP Ryhmän toiminta perustuu osuustoiminnallisuuteen – yhdessä tekemiseen ja menestyksen jakamiseen meidät omistavien asiakkaidemme kanssa. Tavoitteena ei ole voiton maksimointi omistajille vaan omistaja-asiakkaiden tarvitsemien palvelujen tuottaminen mahdollisimman tehokkaasti. Liikevoitosta merkittävä osa käytetään omistaja-asiakkaiden hyväksi keskittämisetuina ja muina taloudellisina hyötyinä sekä palvelukyvyn ylläpitona ja kehittämisenä. Pankin tuloksesta merkittävä osa palautuu omistaja-asiakkaillemme OP-bonuksina, joilla maksetaan esimerkiksi palvelu- ja vakuutusmaksuja.

Ylä-Savon Osuuspankki on tukenut useiden vuosien ajan oman toimialueensa seuroja, yhdistyksiä ja yhteisöjä.  Avustukset kohdennetaan tänä vuonna siten, että yhteistyö lisää asiakkaidemme ja toimialueen asukkaiden hyvinvointia fyysisesti tai digitaalisesti. Laajennamme hyvää palautetta tuottanutta toimintaa myös Keiteleen, Pielaveden ja Vesannon alueille. Vuoden toinen haku avataan lähiviikkojen aikana pankin verkkosivuilla.

Mikko Paananen
OP Ylä-Savon toimitusjohtaja