Asiantuntijamme palvelevat Sinua - valitse itse miten ja milloin hoidat pankkiasioitasi

OP Pohjois-Savon asiantuntijat ovat asiakkaitamme varten. Sujuvien verkko- ja mobiilipalveluiden rinnalla paikallisella pankilla on aina myös kasvot. Saat henkilökohtaista palvelua tarvittaessa myös aamuisin ja iltaisin - silloin kun se sinulle parhaiten sopii.

Kasvokkain verkossa tai konttorilla

Vaikka valtaosa pankki- ja vakuutusasioista hoituu verkossa ja mobiililaitteilla, olemme läsnä myös henkilökohtaisempaa palvelua haluaville. Palvelemme asiakkaitamme henkilökohtaisesti puhelimessa ja verkkoneuvotteluissa aamusta iltaan. Näin sinulla on enemmän mahdollisuuksia hoitaa pankkiasioita silloin kun sinulle sopii ja sijoittaa tapaaminen helpommin arkeesi. Voit valita tapaatko asiantuntijamme kasvotusten konttorilla vai verkko- tai puhelinneuvottelussa.

Asiantuntijoidemme kanssa voit keskustella säästämisen, sijoittamisen ja varallisuudenhoidon ratkaisuista, vakuutusasioista, asunnon hankinnasta ja myymisestä sekä huolehtia arkipäivän pankkipalvelut ajan tasalle.

Mukavasti mobiilissa - uutena Chat-palvelu

Kätevän OP-mobiili -sovelluksen avulla tärkeimmät pankki- ja vakuutusasiasi hoituvat turvallisesti missä ja milloin vain. Asiointi onnistuu älypuhelimellasi tai tabletillasi. Opastamme sinua palvelun käytössä mielellämme. OP-mobiilissa pysyt ajan tasalla myös paikallisista omistaja-asiakaseduistamme!

Uudessa OP-mobiilin Chat-palvelussa saat neuvoja ja apua asioittesi hoitamiseksi. Chat löytyy OP-mobiilin Muut-valikosta. Jollet löydä chatia omasta OP-mobiilistasi, päivitä sovellus laitteesi sovelluskaupasta ja avaa se uudelleen.

Viestillä OP:n digipalveluissa tavoitat turvallisesti, lähetä sähköposti salattuna

Voit lähettää meille turvallisesti viestin, kun kirjaudut sisään op.fi-palveluun tai OP-mobiiliin ja lähetät viestin. Vastaamme sinulle samassa kanavassa. Jos sinulla ei ole tunnuksia ja digipalveluita, voit lähettää meille myös sähköpostia. Pankin sähköpostiosoite on pohjois-savo@op.fi ja asiantuntijoiden osoitteet ovat muodossa etunimi.sukunimi@op.fi. Muista lähettää luottamuksellista tietoa, kuten henkilötunnus, sisältävä sähköposti aina turvallisesti salattuna.

Lähetä salattu sähköposti

Monet asiat hoituvat myös puhelimitse

Soittamalla OP 0100 0500 Puhelinpalveluun (mpm/pvm) voit hoitaa monia päivittäisiä raha-asioita, jättää soittopyynnön tai varata ajan pankkimme asiantuntijalle.

Autamme senioreita ja heidän läheisiään numerossa 010 252 9627 ma-pe klo 9–16 (mpm/pvm). Puhelimeen vastaa aina asiantuntija, joka osaa auttaa senioriasiakkaiden erityistarpeissa.

Kassa- ja neuvontapalvelua ilman ajanvarausta kaikissa konttoreissa

Kassapalvelut konttoreissamme:

  • Kuopio: ma-ke klo 9.30-15.00
  • Iisalmi ja Varkaus: ma-ti klo 9.30-14.00
  • Suonenjoki: ti-ke klo 9.30-12.00 ja 13.00-15.00
  • Leppävirta ja Nilsiä: to-pe klo 9.30-12.00 ja 13.00-15.00

Voit asioida ilman ajanvarausta Kuinka voin auttaa -neuvontapalveluissa kortteihin, OP:n digipalveluihin liittyen tai kun tarvitset neuvontaa pankkipalveluiden käytössä. Jos konttorissa ei ole erillistä neuvontapalvelua, hoituvat samat asiat myös kassapalvelussa.

Kuinka voin auttaa -neuvontapalvelut konttoreissamme:

  • Kuopio: ma-pe klo 9.30-16.30
  • Iisalmi ja Varkaus: ma-ti klo 9.30-14.00

Haluatko tulla pankkimme asiakkaaksi?

Asiakkaaksi pääset helposti täyttämällä hakemuksen verkossa. Jos olet siirtämässä kaiken pankkiasiointisi, sinun kannattaa varata aika asiantuntijalle, joka hoitaa palveluiden avaamisen ja pankin vaihdon puolestasi sekä kertoo OP:n asiakkuuden eduista ja opastaa palveluiden käyttöönotossa.