Yhteyshenkilö on sinun talouden kumppani, joka pitää huolen, että sinulla on parhaat palvelut ja edut käytössäsi. Varaamalla ajan omalle yhteyshenkilöllesi saat aina henkilökohtaista palvelua sekä apua ja tukea oman taloutesi suunnitteluun sekä palveluiden päivittämiseen.
Oma paikallinen yhteyshenkilö on omistaja-asiakkaillamme, jotka ovat keskittäneet asiointiaan OP Keski-Suomeen. Keskittäneillä asiakkailla on säännöllisiä tuloja OP:n tilille sekä käytössään laina-, vakuutus ja varallisuudenhoidon palveluita.
Kuka on sinun yhteyshenkilösi ja miten tavoitan hänet?
Oman yhteyshenkilösi voit katsoa OP-mobiilista > Asiakaspalvelu > Oma yhteyshenkilö
OP-mobiilissa ja op.fi palvelussa kirjautuneena viestität yhteyshenkilöllesi turvallisesti verkkoviestein. Laita silloin viestiin mukaan oman yhteyshenkilösi nimi. Voit myös varata ajan laajempaa keskustelua varten. Oman yhteyshenkilön kanssa tapaaminen onnistuu ajanvarauksella puhelimitse, verkkoneuvotellen tai kasvotusten Kankaankadun toimipisteessä, myös ilta-aikaan. Ajanvarauksen voit tehdä op.fi:ssä, OP-mobiilissa tai soittamalla OP:n asiakaspalveluun 0100 0500.
Jos verkkoneuvottelu ei ole sinulle tuttu, voit tutustua siihen oheisen linkin kautta.