Varmuutta verkkoon - digiopastukset

Oletko tutustunut OP:n digipalveluihin? Tuntuuko, että ennen pankin palvelujen käyttöönottoa tarvitsisit apua puhelimesi tai tablettisi käytössä? Vai kaipaatko apua digitaalisten pankkipalvelujen, kuten OP-mobiilin käyttöön tai esimerkiksi Mobiiliavaimen käytön aloittamiseen?

Järjestämme maksutonta digiopastusta asiakkaillemme. Jos tarvitset apua puhelimesi tai tablettisi käytössä, eri ominaisuuksien hyödyntämisessä tai OP:n digipalveluiden käyttöopastuksessa, voit osallistua tilaisuuksiimme tai varata ajan henkilökohtaiseen opastushetkeen konttorillamme.

Varmuutta verkkoon –tilaisuudet

Järjestämme Varmuutta verkkoon -tilaisuuksia, joissa opastamme turvallisessa pankkiasioinnissa. Ilmoitamme seuraavista tilaisuuksista tällä sivulla.

Varaa henkilökohtainen opastusaika konttorille 

Voit varata ajan tapaamiseen asiantuntijamme kanssa, jossa yhdessä opettelette OP:n digipalvelujen, kuten OP-mobiilin käyttöä. 
 
Tee ajanvaraus tästä linkistä. 

Palvelut senioreille – vinkkejä pankkiasiointiin 

Tarjoamme myös verkossa senioreille sekä erityistä tukea tarvitseville tietoa pankkipalveluistamme ja vinkkejä sujuvaan raha-asioiden hoitoon. 

Tästä linkistä senioreiden ja erityistä tukea tarvitsevien tukisivustolle.

Autamme senioreita ja heidän läheisiään numerossa 010 252 9627 ma-pe klo 9–16. Puhelimeen vastaa aina asiantuntija, joka osaa auttaa senioriasiakkaiden erityistarpeissa. Normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm). Hinta koskee myös jonottamista.