Järjestämme maksutonta digiopastusta asiakkaillemme. Jos tarvitset apua puhelimesi tai tablettisi käytössä, eri ominaisuuksien hyödyntämisessä tai OP:n digipalveluiden käyttöopastuksessa, voit osallistua tilaisuuksiimme tai varata ajan henkilökohtaiseen opastushetkeen konttorillamme.
Varmuutta verkkoon –tilaisuudet
Järjestämme Varmuutta verkkoon -tilaisuuksia, joissa opastamme turvallisessa pankkiasioinnissa. Ilmoitamme seuraavista tilaisuuksista tällä sivulla.
Varaa henkilökohtainen opastusaika konttorille
Voit varata ajan tapaamiseen asiantuntijamme kanssa, jossa yhdessä opettelette OP:n digipalvelujen, kuten OP-mobiilin käyttöä.
Tee ajanvaraus tästä linkistä.
Palvelut senioreille – vinkkejä pankkiasiointiin
Tarjoamme myös verkossa senioreille sekä erityistä tukea tarvitseville tietoa pankkipalveluistamme ja vinkkejä sujuvaan raha-asioiden hoitoon.
Tästä linkistä senioreiden ja erityistä tukea tarvitsevien tukisivustolle.
Autamme senioreita ja heidän läheisiään numerossa 010 252 9627 ma-pe klo 9–16. Puhelimeen vastaa aina asiantuntija, joka osaa auttaa senioriasiakkaiden erityistarpeissa. Normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm). Hinta koskee myös jonottamista.