Näin hoidat vakuutusasiasi sinulle sopivalla tavalla
Op.fi-palvelussa ja OP-mobiilissa hoidat vakuutusasiasi helposti ja turvallisesti. Pohjola Vahinkoapu, puhelinpalvelu ja chat auttavat, kun tarvitset tukea asiointiin.Asioi silloin kun sinulle parhaiten sopii
Voit asioida digipalveluissamme 24/7. Pohjola Vahinkoavun Viljo-chatbot vastaa sinulle kelloon katsomatta.
Saat palvelua nopeasti
Voit tehdä vahinkoilmoituksen, lähettää viestejä ja tarkastella vakuutustodistuksiasi kätevästi op.fi-palvelussa tai OP-mobiilissa.
Toimintaohjeet käden ulottuvilla, kun sattuu tai tapahtuu
Löydät Pohjola Vahinkoavusta ohjeet ja neuvot, kun tarvitset vakuutustasi.
Mitä voit tehdä op.fi-palvelussa?
Käytettävissäsi ovat mm.
- Vahinkoilmoituksen tekeminen
- Green Cardin tulostus tai tallennus digitaalisena omalle laitteellesi
- Laskujen eräpäivän muutos
- Omien tietojen muuttaminen
- Ajoneuvon ja veneen kaskon ja omavastuun muuttaminen
Käytätkö mieluiten OP-mobiilia?
- Green Cardin tulostus tai tallennus digitaalisena omalle laitteellesi
- Terveysvakuutuskortti
- Matkavakuutuskortti
- Kotivakuutuskortti
Jäikö jokin mietityttämään?
Löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin Ohjeet ja Tuki -sivultamme.
Tuki ja häiriötilanteet
Jos sinulla on kysyttävää digitaalisista palveluista tai niissä on häiriö, voit olla yhteydessä verkkotukeen 010 253 6189 (ma-pe 8-17). Puhelun hinta: normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm). Hinta koskee myös jonottamista.
Ota vakuutuksen digipalvelut käyttöön, jotta voit hoitaa vakuutusasioitasi digipalveluissamme.