Välkommen till mötet

För mötet behöver du

Kontrollera genom det bekräftelsemeddelande som du fått tidpunkten för det bokade mötet och var mötet hålls: på OPs kontor, per telefon eller via nätet.

Läs sedan våra anvisningar så att mötet framskrider så smidigt som möjligt.

  • Uppdatera uppgifterna i handels-/föreningsregistret.
  • Uppdatera kunduppgifterna via tjänsten op.fi eller OP-mobilen.

För att mötet ska gå smidigt, kontrollera att du har fyllt i en finansieringsansökan och dess bilagor före mötet. 

Om det av någon anledning inte går att fylla i en finansieringsansökan, men du har OP:s nättjänstkoder, kan du som bilaga till ett nätmeddelande sända följande handlingar:

  • Bokslutsuppgifterna för den senast avslutade räkenskapsperioden
  • Den senaste balans- och resultaträkningen om det gått mer än 6 månader från bokslutet
  • Utdrag ur styrelsens protokoll
  • För nya företag budgeterna och affärsplanen

 

Beakta följande före mötet

Förbered dig inför mötet genom att kontrollera och vid behov komplettera dina kunduppgifter i OP:s nättjänsten för företag. På så vis går ditt möte snabbare.

I bekräftelsemeddelandet ser du hur du kommer att träffa vår expert

 

Ändra eller annullera din tidsbokning

Du ändra eller annullera din tidsbokning på sidan Dina möten. I OP-mobilen ser du din tidsbokning via fliken Annat och Kundtjänst.

Vid behov kan du också kontakta vår kundtjänst.

Om du inte var inloggad då du bokade tiden, behöver du bokningskoden som finns i det bekräftelsemeddelande som du fått. Observera att du inte kan annullera mötet med ett textmeddelande.

Gå till tjänsten op.fi:

https://www.op.fi/ingangssidan