-
17.06.2024 Så här utvecklar vi våra tjänster med hjälp av kundrespons
-
18.04.2024 Som bankkund hos OP kan du i fortsättningen identifiera dig elektroniskt när du ringer vår kundtjänst om försäkringsärenden
-
29.02.2024 Öppettiderna för telefontjänsten för ersättningstjänsten Pohjola Försäkring ändras 1.3.2024
-
22.01.2024 Reseförsäkringen ersätter inte kostnader till följd av strejk
-
31.07.2023 Markbränderna på Rhodos påverkar min resa - Vad ska jag göra?
-
12.06.2023 Så utnyttjar vi våra kunders respons i utvecklingen av tjänster
-
01.12.2022 Våra tjänster utvecklas på basis av responsen vi får av våra kunder
-
26.10.2022 Information om resebyrån Deturs konkurs
-
23.09.2022 Information för Pohjola Försäkrings kunder om resebyrån Deturs situation
-
04.07.2022 Vi utnyttjar våra kunders respons i utvecklandet av servicen
-
06.06.2022 Genom Pohjola Försäkrings och OmaKamu rf:s samarbete främjas barns välbefinnande
-
23.05.2022 Avbrott i appen Pohjola Hälsomästare
-
11.05.2022 Behöver du betaltid för en försäkringsfaktura? Lämna en betaltidsbegäran enkelt i tjänsten op.fi eller i OP-mobilen
-
04.04.2022 Vår försäkring för hyresvärd kompletteras – tre nya tilläggsskydd för bostadsplaceraren
-
14.03.2022 Pohjola Försäkrings telefontider för arbetsolycksfalls- och yrkessjukdomsskador förkortas tillfälligt från och med 15.3.
-
17.02.2022 Vet du redan var du hittar information om dina försäkringsförmåner?
-
01.02.2022 Pohjola Sjukhus fusioneras med Pihlajalinna 1.2. – Tjänsterna för Pohjola Försäkrings personförsäkringskunder fortsätter som förut
-
24.01.2022 Tillfällig ändring av telefontiderna för ersättningstjänsten för fordonsförsäkringar
-
14.01.2022 Försäljningen av Pohjola Sjukhus till Pihlajalinna har bekräftats