Tervetuloa neuvotteluun

Näitä tarvitset neuvottelussa

Tarkista vielä saamastasi vahvistusviestistä varatun neuvottelun ajankohta ja mihin neuvottelu on sovittu: onko se OP:n konttorissa, puhelimessa vai verkossa.

Tutustu sitten kokoamiimme ohjeisiin, jotta neuvottelu etenee mahdollisimman sujuvasti.

 

Huomioi nämä ennen neuvottelua

Valmistaudu neuvotteluun tarkistamalla ja tarvittaessa täydentämällä asiakastietojasi OP:n verkkopalvelussa. Näin nopeutat tapaamistasi.

Vahvistusviestistä löydät, millä tavalla olet tapaamassa asiantuntijan

Ota esille neuvotteluun tarvittavat em. tiedot tai asiakirjat, joihin liittyvistä asioista haluat keskustella. Asiantuntijamme soittaa sinulle neuvottelun alkamisaikaan. Jos käytössäsi on OP-mobiili, voit varmistaa, että sinulle tuleva puhelu on oikeasti osuuspankista.

Verkkoneuvotteluun voit osallistua joko op.fi-palvelussa tai OP:n mobiilisovelluksen avulla.

Op.fi:ssä osallistuminen

  1. Avaa verkkoselaimellasi op.fi ja kirjaudu sisään OP:n tunnuksillasi.
  2. Siirry Asiakaspalvelu-sivulle ja valitse Verkkoneuvottelu.
  3. Seuraa neuvottelusivun ohjeita ja pidä se taustalla auki, kun liityt verkkoneuvotteluun.

 

OP:n mobiilisovelluksella osallistuminen

  1. Varmista, että laitteestasi löytyy Teams-neuvottelusovellus. Jos sinulla ei vielä ole sovellusta käytössäsi, lataa se hyvissä ajoin ennen neuvottelusi alkua laitteesi sovelluskaupasta.
  2. Kirjaudu sisään OP:n mobiilisovellukseen OP:n tunnuksillasi.
  3. Kun olet kirjautunut sovellukseen, avaa Muut-valikko ja valitse Asiakaspalvelu.
  4. Valitse asiakaspalvelun alavalikosta Verkkoneuvottelut. Valitse alkavan verkkoneuvottelusi kohdalta Liity neuvotteluun.
  5. Seuraa neuvottelunäkymän ohjeita ja pidä se taustalla auki, kun liityt verkkoneuvotteluun.

Jos sinulla on passi tai suomalaisen viranomaisen myöntämä henkilökortti, ota se mukaasi konttoriin tullessasi.

  • OP:n tunnuksiin liittyvissä asioinnissa kelpaa vain: Passi tai henkilökortti, jotka on myönnetty Euroopan talousalueella (ETA), San Marinossa tai Sveitsissä.
  • Jos asiointisi ei koske OP:n tunnuksia, tai olet avaamassa palveluita lapsellesi, henkilöllisyystodistukseksi kelpaa Suomen kansalaiselle 1.10.1990 jälkeen myönnetty ajokortti tai ulkomaisen viranomaisen myöntämä passi tai diplomaattipassi.
  • Muistathan, että alaikäisen lapsen pankkiasioita hoitavat lähtökohtaisesti huoltajat yhdessä, mutta valtakirjalla voi lapsen asioita tarvittaessa hoitaa vain toinen huoltajista. Valtakirjan alaikäisen pankkiasioiden hoitoon saat kohdasta Oma profiili > Luvat ja valtakirjat > Valtakirjat, kun kirjaudut op.fi-palveluun.
  • Muukalaispassi ja pakolaisen matkustusasiakirja eivät kelpaa minkään maan myöntämänä.

 

Ajanvarauksen muokkaus ja peruutus

Voit muokata ja peruuttaa ajanvarauksesi Ajanvarauksesi-sivulla. OP-mobiilissa ajanvarauksesi löytyvät Muut välilehden alta Asiakaspalvelusta.

Voit tarvittaessa myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos varasit ajan kirjautumatta sisään, tarvitset varaustunnuksen, jonka näet saamastasi vahvistusviestistä. Huomaathan, että neuvottelua ei voi perua tekstiviestillä.

Siirry op.fi-palveluun:

https://www.op.fi/etusivu