Nainen makaa sohvalla ja hoitaa vakuutusasioitaan älypuhelimella

Näin hoidat vakuutusasiasi sinulle sopivalla tavalla

Op.fi-palvelussa ja OP-mobiilissa hoidat vakuutusasiasi helposti ja turvallisesti. Pohjola Vahinkoapu, puhelinpalvelu ja chat auttavat, kun tarvitset tukea asiointiin.
1

Asioi silloin kun sinulle parhaiten sopii

Voit asioida digipalveluissamme 24/7. Pohjola Vahinkoavun Viljo-chatbot vastaa sinulle kelloon katsomatta.

2

Saat palvelua nopeasti

Voit tehdä vahinkoilmoituksen, lähettää viestejä ja tarkastella vakuutustodistuksiasi kätevästi op.fi-palvelussa tai OP-mobiilissa.

3

Toimintaohjeet käden ulottuvilla, kun sattuu tai tapahtuu

Löydät Pohjola Vahinkoavusta ohjeet ja neuvot, kun tarvitset vakuutustasi.

Mitä voit tehdä op.fi-palvelussa?

Käytettävissäsi ovat mm.

  • Vahinkoilmoituksen tekeminen
  • Green Cardin tulostus, voit itse tulostaa Green Cardin valkoiselle paperille silloin kun sinulle sopii
  • Laskujen eräpäivän muutos
  • Omien tietojen muuttaminen
  • Ajoneuvon ja veneen kaskon ja omavastuun muuttaminen

Käytätkö mieluiten OP-mobiilia?

  • Green Cardin tilaus, toimitusaika 1 viikko
  • Terveysvakuutuskortti
  • Matkavakuutuskortti
  • Kotivakuutuskortti

Jäikö jokin mietityttämään?

Löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin Ohjeet ja Tuki -sivultamme.

Tuki ja häiriötilanteet

Jos sinulla on kysyttävää digitaalisista palveluista tai niissä on häiriö, voit olla yhteydessä verkkotukeen 010 253 6189 (ma-pe 8-18). Puhelun hinta: normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm). Hinta koskee myös jonottamista.

Ota vakuutuksen digipalvelut käyttöön, jotta voit hoitaa vakuutusasioitasi digipalveluissamme.