Oma profiili
Usein kysytyt kysymykset
Miksi omassa profiilissa asiakastietoihini tekemäni muutokset eivät näy?
Mitä tietoja voin hallinnoida itsestäni omassa profiilissa?
Miten pääsen siirtymään omassa profiilissa edelliselle sivulle? En näe palvelussa Takaisin-painiketta.
Jos päivitän puhelinnumeroani ja sähköpostiani oma profiili -palvelussa, kulkeeko tieto sieltä kaikkiin OP Ryhmän rekistereihin?
Mitä markkinoinnin ja viestinnän lupia ja kieltoja voin hallita omassa profiilissa?
Mistä löydän oman profiilin?
Miksi omassa profiilissa asiakastietoihini tekemäni muutokset eivät näy?
Omiin tietoihin tehdyt muutokset täytyy aina tallentaa. Esimerkiksi sähköinen suoramarkkinointilupa näkymässä Tallenna-painike löytyy sivun oikeasta alareunasta. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Mitä tietoja voin hallinnoida itsestäni omassa profiilissa?
Voit muokata palvelussa yhteystiedoistasi sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa. Osoitteesi haetaan väestötietojärjestelmästä, jota ylläpitää Digi- ja väestötietovirasto. Mikäli olet juuri tehnyt muuttoilmoituksen, uudet osoitetietosi päivittyvät meille automaattisesti.
Miten pääsen siirtymään omassa profiilissa edelliselle sivulle? En näe palvelussa Takaisin-painiketta.
Pääset navigoimaan edelliselle sivulle käyttämällä selaimesi Takaisin-painiketta. Jos olet päivittänyt tietojasi tai asetuksiasi, muista kuitenkin aina ensin tallentaa muutokset painamalla sivun alareunassa olevaa Tallenna-painiketta.
Jos päivitän puhelinnumeroani ja sähköpostiani oma profiili -palvelussa, kulkeeko tieto sieltä kaikkiin OP Ryhmän rekistereihin?
Puhelinnumero- ja sähköpostitiedot päivittyvät omasta profiilista OP Ryhmän pankki- ja vakuutustoiminnan sekä varallisuudenhoidon palveluihin. Huomaathan myös, että omiin tietoihin syötetty sähköpostiosoite ja puhelinnumero eivät päivity automaattisesti e-laskuilmoitukseen. Osalla liiketoiminnoilla on erillinen rekisteri, johon tiedot pitää päivittää erikseen.
Mitä markkinoinnin ja viestinnän lupia ja kieltoja voin hallita omassa profiilissa?
Omassa profiilissa voit hallita sähköisiä suoramarkkinointilupia eli valita, haluatko meiltä ajankohtaisia viestejä sähköpostitse tai viesteinä ja ilmoituksina matkapuhelimeesi. Lisäksi omasta profiilista löytyvät kirje- ja puhelinmarkkinoinnin kiellot. Omassa profiilissa voit hallita myös evästeasetuksia, joita käytetään, kun olet kirjautuneena op.fi-palveluun. Lisäksi voit kieltää asiakaskyselyt.
Mistä löydän oman profiilin?
Oma profiili löytyy kirjautumisen jälkeen op.fi:stä etusivun yläpalkista oman nimesi alta sekä OP-mobiilista.