Jos hoidat henkilökohtaisia ja yrityksen pankkiasioita samalla tunnuksella, voit jatkossa hoitaa myös yrityksen pankkiasiat OP-mobiiliissa.
Näin ollen sekä henkilökohtaiset että yrityksen pankkiasiat hoituvat OP-mobiilissa samalla tunnuksella kuin ennenkin.
Löydät yrityksen mobiilipalvelut OP-mobiilista 2.11.2022 alkaen, kun päivität sovelluksen uusimpaan versioon.
Jos sinulla on yrityspalvelutunnus, asioit jatkossakin OP-yritysmobiilissa
Jos sinulla on erillinen yrityspalvelutunnus, hoidat yrityksesi pankkiasioita ja käytät Mobiiliavainta jatkossakin OP-yritysmobiilissa.
Sinun on aktivoitava Mobiiliavain uudelleen OP-yritysmobiilissa, kun sovellus uudistuu 2.11.2022 alkaen. Voit ottaa käyttöön aiemmin käyttämäsi Mobiiliavain-PIN-koodin. Sovellus ohjeistaa, kun tämä on tehtävä.
Varmistathan hyvissä ajoin etukäteen, että sinulla on tallessa käyttäjätunnus, salasana ja avainlukulista Mobiiliavaimen aktivointia varten.
Muistathan turvallisen asioinnin. Aktivoit Mobiiliavaimen OP-yritysmobiilissa, ja emme koskaan kysy tunnustasi tai sen osia esimerkiksi tekstiviestillä, sähköpostilla ja pikaviestipalvelulla tai pyydä kirjautumaan linkin kautta.