Pyydämme asiakkailtamme tietojen päivittämistä

Loppuvuoden 2024 ja alkuvuoden 2025 aikana erityisesti alaikäisten asiakkaidemme huoltajat sekä henkilöasiakkaat, joilla ei ole käytössä OP:n digipalveluita, saavat meiltä viestintää asiakastietojen päivittämiseen liittyen. Tämä on osa prosessiamme, jossa huolehdimme lakisääteisten vaateidemme mukaisesti siitä, että asiakkaidemme asiakastiedot ovat aina ajan tasalla.

Lainsäädäntö edellyttää, että meillä on riittävät ja ajantasaiset tiedot asiakkaistamme. Näin takaamme, että pankkiasiointi on mahdollisimman turvallista ja mutkatonta. Siksi pyydämme asiakkailtamme säännöllisesti tietoja mm. taloudellisesta asemasta ja pankkipalveluiden käytöstä.

Jos omat tietosi tai alaikäisen huollettavasi tiedot kaipaavat päivittämistä, voit saada meiltä digitaalista tai kirjeviestintää aiheesta lähikuukausien aikana. Saat päivitettyä tiedot nopeimmin ja kätevimmin op.fi-palvelussa, jota voit käyttää kaikkien suomalaisten pankkien tunnuksilla.

Huomioithan kuitenkin, että emme koskaan kysy sinulta verkkopankkitunnuksia, korttien tietoja tai salasanoja sähköpostilla tai puhelimitse. Älä luovuta tunnuksiasi kenellekään, älä edes perheenjäsenille.