Näin varmistat, että puhut puhelimessa oikeasti OP:n asiantuntijan kanssa

Puhelun varmistaminen OP:n mobiilisovelluksen avulla sujuvoittaa asiointiasi ja suojaa sinua huijauksilta. Samalla me tunnistamme sinut sähköisesti ja voimme palvella sinua paremmin.

Turvallisuus ja väärinkäytösten torjuminen on meille tärkeää. Kun asioit kanssamme puhelimitse, haluamme, että molemmat osapuolet, sekä OP:n asiantuntija että sinä, voivat varmistua kenen kanssa puhuvat.

Puhelun varmistaminen onnistuu OP-mobiilin ja OP-yritysmobiilin avulla. Voimme ehdottaa sinulle puhelun varmistamista tai voit itse pyytää sitä.

Kun soitamme sinulle tai sinä soitat meille, saat mobiilisovellukseen tunnistautumispyynnön. Siitä näet, oletko puhelussa OP:n, Pohjola Vakuutuksen tai OP-Henkivakuutuksen asiantuntijan kanssa. Kun vahvistat tunnistautumispyynnön, mekin tiedämme, kenen kanssa asioimme.


Tarkemmat ohjeet varmistuksen tekemiseen ja puhelussa tunnistautumiseen

Huomaathan, että käytämme puheluiden varmistamiseen vain OP-mobiilia ja OP-yritysmobiilia. Emme koskaan pyydä sinulta varmistusta lähettämällä linkkejä tai kysymällä pankkitunnuksiasi.

Asiakaspalvelumme lähettämät tunnistautumispyynnöt löytyvät mobiilisovelluksestasi, kun et ole kirjautunut sisään ja valitset sovelluksen etusivulta Ohjeet ja asetukset – Asiakaspalvelu – Tunnistaudu asiakaspalveluun.