Turvallisuus ja väärinkäytösten torjuminen on meille tärkeää. Kun asioit kanssamme puhelimitse, haluamme, että molemmat osapuolet, sekä OP:n asiantuntija että sinä, voivat varmistua kenen kanssa puhuvat.
Puhelun varmistaminen onnistuu OP-mobiilin ja OP-yritysmobiilin avulla. Voimme ehdottaa sinulle puhelun varmistamista tai voit itse pyytää sitä.
Kun soitamme sinulle tai sinä soitat meille, saat mobiilisovellukseen tunnistautumispyynnön. Siitä näet, oletko puhelussa OP:n, Pohjola Vakuutuksen tai OP-Henkivakuutuksen asiantuntijan kanssa. Kun vahvistat tunnistautumispyynnön, mekin tiedämme, kenen kanssa asioimme.
Tarkemmat ohjeet varmistuksen tekemiseen ja puhelussa tunnistautumiseen
Huomaathan, että käytämme puheluiden varmistamiseen vain OP-mobiilia ja OP-yritysmobiilia. Emme koskaan pyydä sinulta varmistusta lähettämällä linkkejä tai kysymällä pankkitunnuksiasi.
Asiakaspalvelumme lähettämät tunnistautumispyynnöt löytyvät mobiilisovelluksestasi, kun et ole kirjautunut sisään ja valitset sovelluksen etusivulta Ohjeet ja asetukset – Asiakaspalvelu – Tunnistaudu asiakaspalveluun.