Jos käytät OP:n mobiilisovelluksia OP:n tunnuksilla, voit nyt varmistaa, että sinulle tuleva puhelu on osuuspankista. Samalla mekin näemme, että puhumme oikean henkilön kanssa.
Toiminto edellyttää, että asiakaspalvelija ehdottaa – tai sinä pyydät – puhelun varmistamista. Kun asiakaspalvelija käynnistää puhelun varmistuksen, voit avata OP:n mobiilisovelluksen ja siirtyä Asiakaspalvelu-valikon alta löytyvään Varmista puhelun tiedot -toimintoon. Sieltä näet, kuka sinulle soittaa ja mistä osuuspankista. Löydät tarkat ohjeet sivuiltamme.
Voit varmistaa puhelun, jos sinulla on OP-mobiilin versio 43.0 (tai uudempi), tai OP-yritysmobiilin versio 24.0 (tai uudempi). Sovelluksen saat ladattua sekä tarvittaessa päivitettyä puhelimeesi App Storesta tai Google Play -kaupasta.