Chat palvelee henkilöasiakkaita päivittäisasioinnin palveluissa myös arki-iltaisin
Asiakkaamme ovat siirtyneet hoitamaan pankkiasioitaan yhä enemmän verkossa. Vastataksemme kasvavaan kysyntään laajensimme henkilöasiakkaiden chat-palvelun aukioloaikoja:
- Päivittäisasioinnin palveluihin ja korttiasioihin liittyvissä kysymyksissä (tilit ja maksaminen, verkko- ja mobiilipalveluneuvonta, sekä kuolinpesät) chat palvelee arkisin kello 8-22.
- Rahoitusasioissa chat palvelee edelleen arkisin kello 8-19.
Chatin löydät op.fi-palveluun kirjautuneena (linkki kirjautumisen jälkeen sivun oikeassa reunassa), tai asiakaspalvelun sivuilta. Siirry asiakaspalvelun sivulle tästä.
Henkilöasiakkaiden päivittäisasioinnin puhelinpalvelu 0100 0500 keskittyy palvelemaan arkipäivisin kello 8-16
Chat-palvelun laajentuessa supistamme henkilöasiakkaiden puhelinpalvelun ilta-aukioloa 9.11.2020 alkaen. Jatkossa puhelinpalvelumme neuvoo henkilöasiakkaitamme seuraavissa asioissa arkisin kello 8-16:
- Tilit ja maksaminen
- Verkko- ja mobiilipalveluneuvonta
- Kuolinpesät
- Englannin- ja ruotsinkieliset palvelut
Kortteihin ja rahoitukseen liittyvissä asioissa puhelinpalvelun tavoittaa jatkossakin arkisin kello 8-19.
Aukioloaikojen muutokset koskevat vain yllä mainittuja palveluita. Kaikki puhelinpalvelumme aukioloajat löydät täältä: Siirry katsomaan asiakaspalveluiden aukioloajat