Viimeisimmät muutokset asioinnissa ja palveluissa liittyvät puhelinpalveluun ja erityis- ja riskiryhmien asiointiin.
Oma puhelinlinja erityistukea tarvitseville ja heidän läheisilleen pankkiasiointiin on avattu
* Autamme ja opastamme numerossa 010 252 9627 erityistukea tarvitsevia ja heidän läheisiään arkisin klo 9–16.
* Erityistukea tarvitsevia ovat esimerkiksi yli 70-vuotiaat, kehitysvammaiset ja edunvalvottavat, joilla ei ole käytössään verkkopankkia tai maksukorttia. Myös läheiset voivat soittaa heidän puolestaan tähän poikkeustilanteessa avattuun puhelinlinjaan.
* Numerossa opastetaan päivittäisen maksamisen asioissa.
* Linja on auki toistaiseksi ja palvelemme numerossa suomeksi.
Eläkkeiden ja muiden tukien maksupäivät varataan erityis- ja riskiryhmien käyttöön
* Varaamme eläkkeiden ja muiden tukien maksupäivät ensisijaisesti riskiryhmien ja erityistä tukea tarvitsevien asiakkaidemme palvelemiseen. Maksupäivät osuvat säännöllisesti kuukauden alkuun (1.-10. päivä).
* Näin toimimalla voimme pienentää sekä asiakkaiden että henkilökunnan tartuntariskiä.
Suosittelemme, että kaikki asiakkaat, jotka pystyvät käyttämään itsepalvelukanavia, eli verkkopankkia, OP-mobiilia ja maksukorttia, käyttävät näitä palveluita toimipisteissä tapahtuvan kasvokkain tapahtuvien palveluiden sijaan.
Kiitos ymmärryksestä ja yhteistyöstä!
- Oma puhelinlinja erityistukea tarvitseville ja heidän läheisilleen
- Muutoksia puhelinpalveluiden aukioloaikoihin 24.3.
- OP Keski-Suomen poikkeukselliset aukioloajat ja muutokset
- OP Keski-Suomi etusivulle