Taloutesi elämänkumppani
OP Tampere on yksi Suomen suurimmista Osuuspankeista ja toimialueensa johtavia pankkeja. OP Ryhmän toiminta perustuu osuustoiminnallisuuteen – yhdessä tekemiseen ja menestyksen jakamiseen meidät omistavien asiakkaidemme kanssa. Tavoitteena ei ole voiton maksimointi omistajille vaan omistaja-asiakkaiden tarvitsemien palvelujen tuottaminen mahdollisimman tehokkaasti. Liikevoitosta merkittävä osa käytetään omistaja-asiakkaiden hyväksi keskittämisetuina ja muina taloudellisina hyötyinä sekä palvelukyvyn ylläpitona ja kehittämisenä. Vuonna 2023 pankin tuloksesta palautui omistaja-asiakkaillemme 12,4 miljoonaa euroa OP-bonuksina, joilla maksettiin esimerkiksi palvelu- ja vakuutusmaksuja.
Taloutesi elämänkumppanina tarjoamme sinulle monipuoliset, vastuulliset ja asiantuntevat palvelut:
- tilit, maksukortit, verkkopalvelun ja opastusta palveluiden käyttöön
- lainat ja luotot eri elämäntilanteisiin ja tarpeisiin
- säästämisen ja sijoittamisen ratkaisut
- vakuutukset itsesi, perheesi ja omaisuutesi turvaksi
- lakipalvelut perhettä, verotusta ja kiinteistökauppoja koskevissa tilanteissa
- yksilöllistä varallisuudenhoitoa OP Privatessa
- kattavat yrityspalvelut maksuliikkeestä vakuutuksiin
- OP Kodin tarjoamat välityspalvelut.
Olemme asiakkaan talouden elämänkumppani, niin pienissä kuin isommissakin asioissa. Ymmärrys oman talouden hallinnasta ja raha-asioista, sujuvat arjen pankkipalvelut, kestävät ratkaisut rahoitustarpeisiin ja vaurastumisen tueksi sekä kattava vakuutusturva – olemme mukana tukemassa ja mahdollistamassa asiakkaidemme toiveita ja tarpeita heidän erilaisissa elämäntilasteissaan.
Palvelemme joustavasti verkossa, puhelimitse ja palveluaikojemme puitteissa toimipisteissämme Tampereella, Lempäälässä, Nokialla, Ylöjärvellä, Hämeenkyrössä ja Kurussa.
Toimimme vakaalla perustalla
Toimintaamme ohjaa vakaa arvopohja: ihmisläheisyys, vastuullisuus ja yhdessä menestyminen. Perustehtävänämme on edistää omistaja-asiakkaidemme ja toimintaympäristömme kestävää taloudellista menestystä, turvallisuutta ja hyvinvointia. Meillä on lähes 170 000 asiakasta, asiakasliiketoimintamme on yli 10 miljardia euroa ja hoidamme lähes 6 miljardilla asiakkaidemme varallisuutta.
Toimimme eettisesti kestävästi ja vastuullisesti. Tämä näkyy päivittäisissä asiakaskohtaamisissa, vastuullisissa päätöksissä sekä pitkäjänteisessä osallistumisessamme elinvoimaisen Pirkanmaan kehittämiseen – yhdessä, toisiamme ja toistemme työtä arvostaen.