Olemme lähellä asiakasta. Konttorin lisäksi palvelemme asiakkaita verkko-, mobiili- ja puhelinpalveluiden avulla. Saat pankistamme kaikki finanssipalvelut:
- päivittäisten raha-asioiden hoidon maksuliikkeestä kortteihin
- luotot ja lainat eri tarpeisiin
- säästämisen ja sijoittamisen ratkaisut
- vakuutukset itsesi, perheesi ja omaisuutesi turvaksi
- OP Koti Satapirkan tarjoamat kiinteistönvälityspalvelut
- lakipalvelut perhettä, verotusta ja kiinteistökauppoja koskevissa tilanteissa
- yksilöllistä varallisuudenhoitoa OP Privatessa OP Tampereen alaisuudessa
- kattavat yrityspalvelut maksuliikkeestä vakuutuksiin.
Palkitsemme asiakkaitamme
OP Punkalaidun on jäsentensä omistama. Asiakaslupauksemme mukaisesti olemme asiakkaitamme varten.
Tarjoamme alan parhaat keskittämisedut, joista merkittävin on rahanarvoinen bonusjärjestelmä. Vuonna 2022 omistaja-asiakkaamme saivat OP-bonuksia 165 000 euroa, joilla maksettiin esimerkiksi pankin palvelumaksuja ja vakuutusmaksuja.
Vuoden 2022 lopussa pankillamme oli yhteensä 4 320 asiakasta. Omistaja-asiakkaita oli 2 452. Asiakkaita palvelemme 6 finanssialan ammattilaisen voimin. Toimintamme on vakaalla perustalla. Toimintaamme ohjaa vakaa arvopohja: ihmisläheisyys, vastuullisuus ja yhdessä menestyminen. Perustehtävämme on vahvan vakavaraisuutemme ja tehokkuutemme avulla luoda kestävää taloudellista menestystä, turvallisuutta ja hyvinvointia omistaja-asiakkaillemme ja toimintaympäristöllemme.
Toimimme eettisesti kestävästi ja vastuullisesti. Tämä näkyy päivittäisissä asiakaskohtaamisissa, vastuullisissa päätöksissä sekä pitkäjänteisessä osallistumisessamme elinvoimaisen Pirkanmaan kehittämiseen.