Det nya avsnittet Kundrelation öppnas i OP-mobilen och tjänsten op.fi den 4 september 2024. Med denna nyhet erbjuder vi våra kunder ännu bättre möjligheter att smidigt sköta sina ärenden i våra digitala tjänster och använda de förmåner som tillhör dem.
All viktig information på ett och samma ställe
Du hittar avsnittet Kundrelation nere till höger i OP-mobilen när du loggat in. I avsnittet får du en åskådlig helhetsbild av din kundrelation och de förmåner som hör till den.
Där ser du om du är ägarkund, Ägarkund Plus-kund eller preferenskund inom försäkring. Du kan också granska och uppdatera dina personliga uppgifter och redigera OP-mobilens inställningar. Via avsnittet Kundrelation kan du dessutom kontakta vår kundtjänst per chatt eller meddelande.
I tjänsten op.fi finns Kundrelation i menyn längst uppe på sidan, när du är inloggad. Via menyn kan du granska samma kunduppgifter och förmåner som i OP-mobilen. Du kan även administrera dina koder, beställa eller byta nyckeltalslista eller byta lösenordet som kopplats till din användarkod. I menyn finns också meddelanden, nätmöten, elektronisk underskrift och kundtjänstens sidor.
Tjänsten op.fi kommer senare att kompletteras med en separat sida för Kundrelation.
Avsnittet Kundrelation visas i den senaste versionen av OP-mobilen
Du kan uppdatera OP-mobilen till den senaste versionen i din appbutik.
Om du ännu inte har OP-mobilen får du anvisningar med bilder för hur du tar den i användning.