Kuinka tyytyväinen olet palveluihimme? Osallistu OP:n kyselyyn

Toteutamme asiakastutkimuksen pankkiasiakkaille touko-kesäkuun 2024 aikana.
Kyselyn avulla haluamme selvittää, kuinka tyytyväisiä asiakkaamme ovat palveluihimme ja omistaja-asiakkaan etuihin.  Antamalla palautetta ja vastaamalla saamaasi kyselyyn voit vaikuttaa palveluidemme kehittämiseen.

Tutkimusta varten olemme poimineet satunnaisotoksen henkilöasiakkaistamme, ja sen toteuttaa OP Ryhmän toimeksiannosta Feelback Oy. Vastaukset kerätään Feelback Oy:n lähettämällä henkilökohtaisella sähköpostikyselyllä. 

Kyselyyn vastaamiseksi et tarvitse verkkopankkitunnuksiasi, emmekä kysy maksukorttitietojasi. OP Ryhmä ei koskaan lähetä asiakkailleen linkkiä millekään sivustolle, jolle pitäisi kirjautua verkkopankkitunnuksin tai antaa korttitiedot.

OP Ryhmä käyttää asiakaspalautekyselyissä ja tutkimuksissa Feelback Oy:tä, joka toimii käsittelijänä OP Ryhmän yhtiöiden lukuun, ja sopimuksella käsittelee henkilötietoja OP Ryhmän yhtiöiden puolesta. Rekisterinpitäjän ja käsittelijän välillä kysymys on aina siirrosta, eikä henkilötietoja luovuteta Feelback Oy:lle sen omiin tarkoituksiin.

Osoitelähde: Osuuspankin asiakasrekisteri. Rekisterin tietosuojaselosteen löydät sivulta.

Voit hallita antamiasi suostumuksia, lupia ja kieltoja tunnistautuneena op.fi-palvelussa tai OP-mobiilissa.