Pankkipalvelut henkilöasiakkaille
- Henkilöasiakkaiden puhelinpalvelu 0100 0500 palvelee päivittäisissä raha-asioissa ja korttiasioissa 1.9. alkaen arkisin kello 8-19.
Maksukorttien sulkupalvelu palvelee edelleen 24 h numerossa 0100 0555. Varallisuudenhoidon puhelinpalvelu ja yritysasiakkaiden puhelinpalvelu palvelevat arkisin kello 8-16 myös 1.9.2020 jälkeen.
Pankkiasioinnin puhelinlinja erityistukea tarvitseville palvelee jatkossakin
Kevään poikkeustilanteessa avaamamme puhelinpalvelu erityistukea tarvitseville jatkaa palveluaan. Erityistukea tarvitsevia ovat esimerkiksi yli 70-vuotiaat, kehitysvammaiset ja edunvalvottavat, joilla ei ole käytössään verkkopankkia tai maksukorttia ja jotka tarvitsevat tukea päivittäisten pankkiasioidensa hoidossa. Palveluun voit soittaa myös erityistukea tarvitsevan läheisesi puolesta.
Palvelu on auki arkisin kello 9-16 numerossa 010 252 9627.
Vakuutuspalvelujen puhelinpalvelut palvelevat 1.9. alkaen seuraavasti:
Vakuutuspalvelut
- Henkilöasiakkaiden puhelinpalvelu 0303 0303 arkisin kello 8-19.
- Yritysasiakkaiden puhelinpalvelu 0303 0303 arkisin kello 8-18.
- Lakisääteisten vakuutusten puhelinpalvelu 0100 5335 palvelee henkilöasiakkaita arkisin kello 8-19 ja yritysasiakkaita kello 8-18.
- Korvausasiasiat 0303 0303 arkisin kello 8-18.
- Vakuutusten verkko-ostajan tuki 010 253 6139 palvelee arkisin kello 8-18.
- Vakuutussäästämisen ja OP-Henkivakuutuksen puhelinpalvelu 010 253 6100 palvelee arkisin kello 8-18.
Hätäpalvelunumerot palvelevat edelleen 24 h ja Terveysmestaripalvelu kello 7-23.
Puhelinpalveluidemme kaikki yhteystiedot ja aukioloajat löydät asiakaspalvelumme sivuilta: